kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Podróż po świecie francuskich win
2012/9/29 22:40:00

Wino cieszy się w Polsce rosnącą popularnością i mimo, że nie jest jeszcze wybierane przez konsumentów tak często jak na zachodzie Europy, to o winie wiemy coraz więcej i coraz częściej szukamy go na sklepowych półkach. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie firmy Lidl, wino jest jednym z najczęściej wybieranych przez Polaków alkoholi.


W nowej ofercie sieci Lidl dostępnych będzie około 50 różnych win francuskich, z których większość, bo aż 44, będzie można znaleźć na półkach sklepowych już od 1 października. Trunki z nowej oferty sieci pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego - bodaj najsławniejszego i największego okręgu winiarskiego na świecie. Wszystkie wina francuskie, które Lidl zaproponuje swoim klientom, pochodzą z tzw. appellation d'origine contrôlée (AOC). Oznacza to, że podlegają ścisłym normom produkcyjnym - m.in. muszą być wytwarzane z wybranych odmian winogron, uprawianych w określony sposób na dokładnie zdefiniowanym terenie zwanym apelacją.

- Przeprowadzone na zlecenie firmy Lidl badania dotyczące konsumpcji wina pokazują, że cieszy się ono w Polsce coraz większą popularnością
- mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - Dla co 5 Polaka wino stanowi najczęściej wybierany trunek. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zaproponować szeroki wybór win francuskich - tym bardziej, że są one w naszym kraju bardzo cenione. Chcemy dać naszym klientom możliwość wybrania i spróbowania wina w zależności od swoich preferencji, upodobań, ale i zasobności portfela. Dlatego też w sklepach Lidl znajdziemy wina za ok. 15 zł, jak również te w cenie ok. 150 zł za butelkę. Liczymy na to, że w naszej wyjątkowej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie - niezależnie od tego czy woli wino białe czy czerwone, słodkie czy wytrawne.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będzie wydanie wyjątkowego przewodnika, w którym poza szczegółowymi informacjami o wybranych winach znajdziemy przepisy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy wraz z rekomendacją wina pasującego do potrawy.

- Wśród francuskich win, które dostępne będą na sklepowych półkach sieci Lidl, znajdziemy zarówno takie, które zainteresują najbardziej wymagających klientów, jak i te pasujące do codziennego obiadu z rodziną - mówi sommelier i znawca wina - Michał Jancik. - Dzięki dużej różnorodności oferty każdy znajdzie coś dla siebie - będą bowiem dostępne m.in. wina słodkie, takie jak: Sauternes, Gewurztraminer, Loupiac, jak i typowo wytrawne wina czerwone, a wśród nich m.in.: Hout Medoc, St. Joseph czy St. Emilion.

Wybierając wina, które od 1 października znajdziemy w sklepach Lidl, zasięgnięto rady specjalistów, znawców i właścicieli winnic, dzięki czemu udało się przygotować wyjątkową ofertę najlepszych francuskich trunków.

Strony: [1] [2] następna »

()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Lidl, francuskie wina, sommelier, wino


 


 


 

Ta pizza jest jedną z najłatwiejszych, a jednocześnie najsmaczniejszych. Jedyna trudność to "lepienie pieroga", ale nawet niekształtna smakuje znakomicie.»