kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Podróż po świecie francuskich win
2012/9/29 22:40:00

Wino cieszy się w Polsce rosnącą popularnością i mimo, że nie jest jeszcze wybierane przez konsumentów tak często jak na zachodzie Europy, to o winie wiemy coraz więcej i coraz częściej szukamy go na sklepowych półkach. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie firmy Lidl, wino jest jednym z najczęściej wybieranych przez Polaków alkoholi.

W nowej ofercie sieci Lidl dostępnych będzie około 50 różnych win francuskich, z których większość, bo aż 44, będzie można znaleźć na półkach sklepowych już od 1 października. Trunki z nowej oferty sieci pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego - bodaj najsławniejszego i największego okręgu winiarskiego na świecie. Wszystkie wina francuskie, które Lidl zaproponuje swoim klientom, pochodzą z tzw. appellation d'origine contrôlée (AOC). Oznacza to, że podlegają ścisłym normom produkcyjnym - m.in. muszą być wytwarzane z wybranych odmian winogron, uprawianych w określony sposób na dokładnie zdefiniowanym terenie zwanym apelacją.

- Przeprowadzone na zlecenie firmy Lidl badania dotyczące konsumpcji wina pokazują, że cieszy się ono w Polsce coraz większą popularnością
- mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - Dla co 5 Polaka wino stanowi najczęściej wybierany trunek. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zaproponować szeroki wybór win francuskich - tym bardziej, że są one w naszym kraju bardzo cenione. Chcemy dać naszym klientom możliwość wybrania i spróbowania wina w zależności od swoich preferencji, upodobań, ale i zasobności portfela. Dlatego też w sklepach Lidl znajdziemy wina za ok. 15 zł, jak również te w cenie ok. 150 zł za butelkę. Liczymy na to, że w naszej wyjątkowej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie - niezależnie od tego czy woli wino białe czy czerwone, słodkie czy wytrawne.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będzie wydanie wyjątkowego przewodnika, w którym poza szczegółowymi informacjami o wybranych winach znajdziemy przepisy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy wraz z rekomendacją wina pasującego do potrawy.

- Wśród francuskich win, które dostępne będą na sklepowych półkach sieci Lidl, znajdziemy zarówno takie, które zainteresują najbardziej wymagających klientów, jak i te pasujące do codziennego obiadu z rodziną - mówi sommelier i znawca wina - Michał Jancik. - Dzięki dużej różnorodności oferty każdy znajdzie coś dla siebie - będą bowiem dostępne m.in. wina słodkie, takie jak: Sauternes, Gewurztraminer, Loupiac, jak i typowo wytrawne wina czerwone, a wśród nich m.in.: Hout Medoc, St. Joseph czy St. Emilion.

Wybierając wina, które od 1 października znajdziemy w sklepach Lidl, zasięgnięto rady specjalistów, znawców i właścicieli winnic, dzięki czemu udało się przygotować wyjątkową ofertę najlepszych francuskich trunków.

Strony: [1] [2] następna »

()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Lidl, francuskie wina, sommelier, wino


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »